Με επιτυχία ολοκληρώθηκαν οι πρώτες διαφημιστικές καμπάνιες σε κινητά τηλέφωνα (Mobile Advertising) που αναπτύχθηκαν στο δίκτυο της Cosmote.
Οι καμπάνιες αυτές υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με την Out There Media, εταιρεία που δραστηριοποιείται διεθνώς στον κλάδο της διαφήμισης σε κινητά τηλέφωνα (Mobile Advertising), για λογαριασμό μεγάλων εταιρειών.
Η καμπάνια για την Lufthansa έγινε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία OgilvyOne και διήρκησε 15 ημέρες, με ανώτατο καταγεγραμμένο ποσοστό ανταπόκρισης του κοινού (click-through rate) που έφτασε το 28,65%.
Στόχος της ήταν η ενημέρωση του κοινού για τη νέα υπηρεσία «Mobile Check-in», μέσω ενός διαγωνισμού με έπαθλο μία συσκευή Blackberry και ένα ταξίδι στο Μόναχο.
Το Deree American College of Greece και η διαφημιστική εταιρεία Lowe Athens «έτρεξαν» δύο καμπάνιες ενημέρωσης για τα προ-πτυχιακά και μεταπτυχιακά ακαδημαϊκά προγράμματα του οργανισμού. Το ανώτατο click-through rate της καμπάνιας άγγιξε το 25%, ενώ οι καμπάνιες ήταν στοχευμένες σε διαφορετικά κοινά, μεταξύ των οποίων δυνητικοί φοιτητές από ποικίλες ομάδες κοινού, καθώς και οι γονείς τους.
Η καμπάνια για την ανδρική σειρά περιποίησης Dove Men+ Care της Unilever έγινε σε συνεργασία με τη διαφημιστική εταιρεία id, διήρκησε ένα μήνα και είχε ως στόχο να ενημερώσει σχετικά το αντρικό κοινό προκειμένου να τη δοκιμάσει.
Αξίζει να σημειωθεί ότι το ανώτατο καταγεγραμμένο ποσοστό ανταπόκρισης έφτασε το 32,67%.