Η αγορά των τεχνολογικά καταναλωτικών προϊόντων ανήλθε στα 479,4 εκατ. ευρώ το γ’ τρίμηνο του 2012, παρουσιάζοντας μια πτώση της τάξεως του 13,9%.

Η κατηγορία των τηλεπικοινωνιών και των προϊόντων τεχνολογίας είχαν καλύτερη απόδοση παρουσιάζοντας μείωση 14.5% και 14.8% αντίστοιχα. Πιο συγκεκριμένα ο τομέας των τηλεπικοινωνιών έφθασε σε αξία τα 123,8 εκατ. ευρώ. Η μείωση των πωλήσεων σε τεμάχια είναι συνέπεια της μειωμένης μέσης τιμής εξαιτίας του λανσαρίσματος μοντέλων με τιμές στο κατώτερο σημείο της καμπύλης των τιμών (κάτω των 100 ευρώ) και γενικά την συγκέντρωση της συντριπτικής πλειοψηφίας των μοντέλων σε τιμές κάτω των 200 ευρώ.

Ο τομέας των προϊόντων τεχνολογίας έφθασε σε αξία τα 81,6 εκατ. ευρώ, με την κατηγορία των Web books να παραμένει υψηλή σε αξία. Τα Mobile PC παρουσίασαν μια ισχυρή διψήφια μείωση σε αξία αλλά η μέση τιμή πώλησης τους ήταν σε υψηλότερα επίπεδα συγκριτικά με το 2011. Η συνολική μέση τιμή στον τομέα είναι υψηλότερη λόγω της μειωμένης παρουσίας των netbooks, των λιγότερων προσφορών από τους εμπόρους λιανικής πώλησης και των λανσαρισμάτων νέων τεχνολογιών.

Οι συσκευές αποθήκευσης είχαν οριακά καλύτερη απόδοση ανάμεσα στις άλλες κατηγορίες του τομέα παρουσιάζοντας μονοψήφια μείωση της τάξης του 4%. Στην κατηγορία των περιφερειακών υπάρχει έντονος ανταγωνισμός μεταξύ των κορυφαίων μαρκών και η παρουσία των προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας είναι σημαντική. Στην κατηγορία των mouse, τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας είχαν πολύ ισχυρή παρουσία, πιέζοντας την διαμόρφωση της μέσης τιμής κάτω από 10 ευρώ, ενώ στην κατηγορία των web cameras, η υποκατηγορία HD παρουσίασε σημαντική αύξηση.