Στα πρώτα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών 2010 που οργανώθηκαν από το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ) η ICAP Group πέτυχε δύο πολύ σημαντικές διακρίσεις: τη βράβευση της Director της ICAP Contact Center, Αλεξίας Ορφανουδάκη, στην κατηγορία Μάνατζερ της Χρονιάς στην Εξυπηρέτηση Πελατών καθώς και τη συμμετοχή του Contact Center της ICAP Group ως του μόνου Outsourcer στο shortlist της κατηγορίας "Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών της Χρονιάς".
Η εκδήλωση οργανώθηκε για πρώτη φορά και είχε ως στόχο τη διάδοση της πελατοκεντρικής φιλοσοφίας στην Ελληνική αγορά μέσα από την ανάδειξη καλών πρακτικών μεταξύ μελών και μη μελών του Ινστιτούτου από ανεξάρτητες κριτικές επιτροπές οι οποίες απαρτίστηκαν εθελοντικά από Ακαδημαϊκούς και Στελέχη επιχειρήσεων.