Ο ψηφιακός μετασχηματισμός πιέζει ασφυκτικά τους CIOs. Καθώς οι προσδοκίες από το ΙΤ αυξάνονται, οι CIOs καλούνται να υιοθετήσουν και να υποστηρίξουν ένα επιχειρηματικό περιβάλλον, όπου η καινοτομία, η ταχύτητα και η ακρίβεια παίζουν κρίσιμο ρόλο. Ωστόσο, η σχέση ανάμεσα στο business και στο IT ήταν ανέκαθεν πολύπλοκη και, συχνά, δύσκολη.

Αυτή η κατάσταση αποτυπώνεται και στην πρόσφατη μελέτη του Harvard Business Review με τον τίτλο «The dynamics of CIO derailment: How CIOs come undone and how to avoid it», όπου περιγράφονται οι σημαντικότεροι λόγοι αποτυχίας ενός CIO. Η επιτυχία ενός CIO καθορίζεται, ουσιαστικά, από το πόσο καλά αυτός και το τμήμα του ικανοποιούν τις ανάγκες των πελατών, από το πόσο καλά εκπληρώνουν τους στόχους της επιχείρησης – έστω και κατά ένα ποσοστό.

Αλλά και αν ένας CIO δεν τα καταφέρει δεν πρέπει να το βάζει κάτω. Όλοι κάνουν λάθη, ακόμα και αυτός. Ωστόσο, αν μετασχηματίσει τα λάθη του σε γνώση και δεν τα επαναλάβει τότε θα καταφέρει μέσα από μια αποτυχία να έρθει πιο κοντά στην επιτυχία.