Η Integrated Enterprise Networks A.E. (IEN Α.Ε.) ολοκλήρωσε την υλοποίηση μίας σύγχρονης λύσης call center για το δίκτυο καταστημάτων της Leroy Merlin στην Ελλάδα και Κύπρο.
H IEN προμήθευσε και έθεσε σε λειτουργία μια κεντρικοποιημένη λύση call center, αλλά με την ικανότητα χειρισμού των κλήσεων ανεξάρτητα από κάθε απομακρυσμένη τοποθεσία των καταστημάτων, βασισμένη στην προηγμένη λύση Mitel Contact Center (MiCC 7.0) του Καναδικού κατασκευαστικού οίκου Mitel. Η εφαρμογή MiCC εγκαταστάθηκε στην υπάρχουσα VMware ESXi πλατφόρμα της Leroy Merlin και συνδέθηκε με IP πρωτόκολλο με όλα τα Mitel 3300 IP-PBX του οργανισμού στην Αθήνα, Λάρισα, Θεσσαλονίκη και Λευκωσία. Η υλοποίηση του νέου call center, είχε άμεσα αποτελέσματα παρέχοντας στην Leroy Merlin σημαντικές υπηρεσίες όπως, μετρήσιμα στοιχεία κλήσεων (KPIs), την διασφάλιση της άριστης εξυπηρέτησης πελατών, την παροχή στατιστικών στοιχείων, τον εκσυγχρονισμό και την ποιοτική αναβάθμιση των παρεχόμενων υπηρεσιών, και την καλύτερη ενδοεταιρική επικοινωνία.