Η [email protected] (μέλος του Ομίλου Entersoft), υποστηρίζει την αναπλήρωση των καταστημάτων της Αφοι Βερόπουλοι από την κεντρική της αποθήκη, με τη χρήση «Αυτοματοποιημένων Προτάσεων Παραγγελίας», αυξάνοντας τη διαθεσιμότητα των προϊόντων προς τους καταναλωτές της και ενισχύοντας την πελατοκεντρικότητά της.

Τα αποτελέσματα της διαχρονικής έρευνας των  Ελλείψεων στο Ράφι (Out-of-Shelf), της αλυσίδας Αφοι Βερόπουλοι, από το 2008 έως το 2010 δείχνουν σημαντικά μειωμένες ελλείψεις σε σχέση με την υπόλοιπη ελληνική αγορά.  Σύμφωνα με έρευνα που έγινε το 2008, κατά τη διάρκεια του προγράμματος του ECR “OOS” σε 4 αλυσίδες, ο μέσος όρος των ελλείψεων της ελληνικής αγοράς ήταν 13,61%. Τα σούπερ μάρκετ Αφοι Βερόπουλοι, μέσω του Αυτοματοματοποιημένου Συστήματος Αναπλήρωσης της [email protected], πέτυχαν να καταγράψουν ποσοστό ελλείψεων 6,31% το 2008 και 5,06% το 2010, σημειώνοντας μείωση 1,25%, στις ελλείψεις προϊόντων στο ράφι.