Στα 48,7 εκατ. διαμορφώθηκαν οι παραγγελίες tablet το γ’ τρίμηνο, μειωμένες για τέταρτο συνεχόμενο τρίμηνο, παρουσιάζοντας μείωση της τάξης του 12,6% ετησίως, σύμφωνα με τα στοιχεία της IDC.
Αναφορικά με τους παρόχους, η Apple συνεχίζει να κατέχει την πρώτη θέση παγκοσμίως, αν και ο αυξανόμενος ανταγωνισμός από κατασκευαστές Η/Υ με detachable tablets έχει συμβάλει στη μείωση των παραγγελιών των iPad. Στη δεύτερη θέση ακολουθεί η Samsung, που παρόλο που αποτελεί έναν από τους λίγους εναπομείναντες παρόχους premium Android tablets, το μεγαλύτερο μέρος των παραγγελιών προέρχεται από low end συσκευές. Η Lenovo επηρεάστηκε και αυτή, τελικά, από την επιβράδυνση της αγοράς, μετά από αρκετά τρίμηνα θετικής ανάπτυξης, ωστόσο η εταιρεία παρουσιάζει σταθερή πορεία. Στην τέταρτη θέση, η φήμη της Asus ως πάροχος χαμηλού κόστους detachable συσκευών βοήθησε να αυξηθεί ο όγκος των παραγγελιών ενώ την πεντάδα ολοκληρώνει η Huawei.