Η Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου αποτελεί την πρώτη τράπεζα πανελλαδικά που εφάρμοσε την υπηρεσία “Video Customer Service” για τους πελάτες της, μέσω του Skype for Business της Microsoft.
Στόχος της τράπεζας, ήταν να δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες του e-banking να απολαμβάνουν τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της εξ’ αποστάσεως, προφέροντας παράλληλα την αμεσότητα και την αποτελεσματικότητα της προσωπικής εξυπηρέτησης. Η υλοποίηση του έργου ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2015 και ολοκληρώθηκε μέσα σε δύο μήνες, χάρη στην ευελιξία και την ευκολία που προσφέρει το Skype for Business, το σύστημα ολοκληρωμένης τραπεζικής Natech.CSB καθώς και η πλατφόρμα ηλεκτρονικής τραπεζικής Natech.CSBweb. Ο κυριότερος παράγοντας που οδήγησε την Συνεταιριστική Τράπεζα Ηπείρου στην υιοθέτηση του Skype for Business ήταν να καλύψει την ανάγκη που εντόπισε στην αγορά για προσβάσιμες υπηρεσίες εξ’ αποστάσεως, με το πλεονέκτημα της άμεσης διαπροσωπικής εξυπηρέτησης από εξειδικευμένο προσωπικό. Οι πελάτες, πλέον, μπορουν να επικοινωνούν μέσω οποιασδήποτε συσκευής υποστηρίζει την εφαρμογή Skype for Business, να πραγματοποιούν συνομιλίες και βιντεοκλησεις μέσω διαδικτύου, χωρίς τηλεφωνική χρέωση, παρέχοντας παράλληλα την απαραίτητη ασφάλεια στην επικοινωνία μεταξύ των χρηστών αντικαθιστώντας παραδοσιακά συστήματα όπως Phone Banking ή ακόμα και το Internet Banking για σύνθετες συναλλαγές.