Τη διεύρυνση των δραστηριοτήτων της και την είσοδο της στην αγορά του e-commerce, αρχίζοντας από τον χώρο του social/group buying, ανακοίνωσε ο όμιλος ψηφιακών Μέσων 24 Media.

Πρώτο εγχείρημα συνιστά το DealiN (www.DealiN.gr), που αποτελεί ένα μοναδικό κανάλι δυνατοτήτων για την προώθηση εταιρειών και προϊόντων, έχοντας ως υπόβαθρο τους 5.400.000 και πλέον μοναδικούς χρήστες που συγκεντρώνει μηνιαίως το δίκτυο της 24 Media. To setup, την προώθηση και το management του site, αναλαμβάνει η Lead In, η οποία προσφέρει υπηρεσίες διαχείρισης, εμπορικής ανάπτυξης και προώθησης, σε επιχειρήσεις που επενδύουν στο e-commerce.