Η Adobe Systems Incorporated γνωστοποίησε ότι κατέληξε σε συμφωνία με την Efficient Frontier, παγκόσμια ηγέτιδα στο multi-channel ad buying και optimization.

Οι λύσεις της Adobe έχουν ως επίκεντρο τη δημιουργία, τη διαχείριση, την εκτέλεση, τη μέτρηση και τη βελτιστοποίηση του digital marketing και της διαφήμισης. Η Adobe στην παρούσα φάση, δέχεται ετησίως περίπου 5 τρισ. ψηφιακές συναλλαγές, από περισσότερους από 5.000 καταναλωτές, συμπεριλαμβανομένων ορισμένων από τα μεγαλύτερα agencies διαφήμισης και δημοσίων σχέσεων παγκοσμίως.

Η εξαγορά της Efficient Frontier, θα προσδώσει επιπλέον δυνατότητες πρόγνωσης, εκτέλεσης και βελτιστοποίησης multi-channel ad campaign στην Digital Marketing Suite της Adobe. Μαζί με τη Suite, οι δυνατότητες digital marketing της Adobe συμπεριλαμβάνουν μία  πλατφόρμα διαχείρισης εταιρικών δεδομένων, μία διαχείρισης και εμπορικής εκμετάλλευσης διαφημιστικών video, και ένα σύστημα διαχείρισης εταιρικού περιεχομένου.