Στο ετήσιο συνέδριο Adobe MAX που διεξάγεται στο Los Angeles στις 23-27 Οκτωβρίου, η Adobe Systems Incorporated παρουσιάζει τεχνολογική καινοτομία που επιτρέπει σε σχεδιαστές, παραγωγούς και ιδιοκτήτες περιεχομένου να υιοθετήσουν απόλυτα τη σύγχρονη επανάσταση multiscreen σε PC, smartphones, tablets και τηλεοράσεις.

Στην κεντρική ομιλία του, ο Adobe Chief Technology Officer Kevin Lynch αναφέρθηκε στη νέα εποχή του περιεχομένου Multiscreen.

Έμφαση δόθηκε στους τρόπους που χρησιμοποιεί η Adobe για να ανταποκριθεί στην ανάγκη για εμπειρίες multiscreen μέσω Flash και HTML5 για τη δημιουργία περιεχομένου, συμπεριλαμβανομένων web sites, ψηφιακών εκδόσεων, online video, επιχειρηματικών εφαρμογών και παιχνιδιών. «Η επανάσταση του multiscreen θα αλλάξει τη σχέση με τους υπολογιστές σε ανάλογο βαθμό με τη επανάσταση του PC», σχολίασε ο Kevin Lynch.

Ακόμα, στο ίδιο συνέδριο, η Adobe ανακοίνωσε ότι οι εκδόσεις Conde Nast θα χρησιμοποιούν την Adobe Digital Publishing Suite για να προσθέσουν νέες ψηφιακές εκδόσεις στο portfolio περιοδικών τους, οι οποίες θα είναι διαθέσιμες σε συσκευές iPad, Android και άλλες ψηφιακές πλατφόρμες. Η ανακοίνωση ακολουθεί την επιτυχημένη παρουσίαση των περιοδικών Wired και The New Yorker σε iPad, μέσω των εργαλείων και διαδικασιών Adobe.