Όγκο εμπορευμάτων συνολικής αξίας 120,7 δισεκατομμυρίων γουάν (17,79 δισεκατομμύρια δολάρια) κατάφερε να διαθέσει σε μόλις 24 ώρες ο κινεζικός κολοσσός ηλεκτρονικού εμπορίου Alibaba κατά τη διάρκεια του ετήσιου 11.11 mega online shopping event, που λαμβάνει χώρα στις 11 Νοεμβρίου στην Κίνα.

Μάλιστα, από το προαναφερθέν ποσό, το 82,07% διεκπεραιώθηκε μέσω φορητών συσκευών. Οι δε φετινές πωλήσεις που σημείωσε η Alibaba ήταν αυξημένες κατά 32% σε σχέση με το 2015. Αρκεί να σημειωθεί πως μόνο κατά το πρώτο δίωρο του ετήσιου shopping event είχαν ήδη διατεθεί προϊόντα συνολικής αξίας 7,2 δισεκατομμυρίων δολαρίων, ενώ στα πέντε πρώτα λεπτά ο Κινεζικός γίγαντας ηλεκτρονικού εμπορίου είχε επεξεργαστεί συναλλαγές αξίας 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων στην φορητή πλατφόρμα πληρωμών της, όταν πέρυσι για το ίδιο ποσό απαιτήθηκαν 8 λεπτά. Με τη συμπλήρωση του 24ωρου, μέσω των φορητών συσκευών είχαν διεκπεραιωθεί συναλλαγές ύψους 98,97 δισεκατομμυρίων γουάν ($14,6 δισεκατομμύρια) για 657 εκατομμύρια παραγγελίες. Πέρυσι, μέσω των φορητών συσκευών επεξεργάστηκαν συναλλαγές αξίας $9,8 δισεκατομμυρίων για 467 εκατομμύρια παραγγελίες. Τέλος, σημειώνεται πως το 2015 οι πωλήσεις του 11.11 mega online shopping eventήταν κάτι περισσότερο από διπλάσιες εν συγκρίσει με τις αντίστοιχες που λαμβάνουν χώρα στις ΗΠΑ στα Cyber Monday και Black Friday συνδυαστικά!