Η Canon λανσάρει την καμπάνια ‘Live for the story’, η οποία αφορά σε μια εντελώς νέα πρόταση για το brand της, το οποίο καλύπτει τις δραστηριότητές της στο χώρο της απεικόνισης για καταναλωτές και επαγγελματίες σε όλη την Ευρώπη, με στόχο να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι νεότεροι σε ηλικία καταναλωτές αντιλαμβάνονται την εταιρεία.

Η πλήρως ενιαία through-the-line καμπάνια που ξεκίνησε χθες σε 19 ευρωπαϊκές αγορές, τοποθετεί στο επίκεντρο το νέο μήνυμα του brand της Canon σε όλες τις επικοινωνιακές της ενέργειες. Η καμπάνια ‘Live for the story’ ενθαρρύνει τους καταναλωτές να βρουν ξεχωριστές αναμνήσεις από όλες τις στιγμές της ζωής τους, ανεξαρτήτως του που βρίσκονται και τι κάνουν.