Ένα από τα σημαντικότερα IT projects της Care Direct, το οποίο παρουσίασε πρόσφατα και σε έκθεση του εξωτερικού, αφορά την ανάπτυξη, εξέλιξη και συνεχή βελτίωση ενός συστήματος data cleansing και normalization δεδομένων, το οποίο έχει αναπτύξει εσωτερικά.

«Το σύστημα αυτό επιτρέπει στην εταιρεία να κανονικοποιεί τα δεδομένα των πελατών της σε Ελλάδα και εξωτερικό. Στο πλαίσιο αυτό το σύστημα μπορεί να διαβάζει τα στοιχεία πελατών από ένα CRM, να κάνει ανάλυση αυτών των δεδομένων και να τα «καθαρίζει» χρησιμοποιώντας ειδικούς αλογόριθμους και τεχνικές machine learning KI. Το σύστημα data cleansing έχει αναπτυχθεί σε  Microsoft SQL server και εξελίσσεται συνεχώς, τόσο με τη συγγραφή κώδικα, όσο και μέσω των μηχανισμών αυτοβελτίωσης που ενσωματώνει» δηλώνει στο NetFAX ο Ανδρέας Βενιέρης, IT Manager της Care Direct.

Παράλληλα, η CareDirect έχοντας εμπειρία πάνω από 15 χρόνια στη διαχείριση κουπονιών, λανσάρει αυτή την περίοδο ένα καινοτόμο project που ονομάζεται  Pharmacoupons (www.pharmacoupons.gr). Η υπηρεσία αυτή δίνει τη δυνατότητα, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, εξαργύρωσης εκπτωτικών κουπονιών στα φαρμακεία. Πρόκειται για ένα project digital marketing με τη χρήση ηλεκτρονικών κουπονιών, που μπορούν να εξαργυρωθούν σε ένα μεγάλο πανελλαδικό δίκτυο φαρμακείων το οποίο συνεχώς διευρύνεται. H σχετική λύση έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με την εταιρεία CSA, πάροχο λογισμικού φαρμακείων. Η υπηρεσία αυτή ξεκίνησε ήδη στην Ελλάδα , με προοπτική να εφαρμοστεί μελλοντικά και στις αγορές του εξωτερικού – που δραστηριοποιείται η εταιρεία.