Η Coop Italia, η μεγαλύτερη αλυσίδα σούπερ μάρκετ της Ιταλίας, συνεργάστηκε με την Accenture με στόχο να επαναπροσδιορίσει την εμπειρία των καταναλωτών στην αγορά τροφίμων, ανοίγοντας το σούπερ μάρκετ του μέλλοντος.
Η νέα ναυαρχίδα των καταστημάτων της, στην πανεπιστημιούπολη του Μιλάνο στην περιοχή Bicocca, προσφέρει ένα φιλόξενο και καινοτόμο περιβάλλον αγορών. Ενώνει το φυσικό κόσμο με την ψηφιακή τεχνολογία επαναπροσδιορίζοντας την ατμόσφαιρα των τοπικών υπαίθριων αγορών, σε συνδυασμό με καινοτόμες ψηφιακές λύσεις που παρέχουν χρήσιμες πληροφορίες για τα προϊόντα, βελτιώνοντας ταυτόχρονα την περιήγηση στο κατάστημα. Η Accenture βοήθησε την Coop να επανασχεδιάσει πλήρως το λεγόμενο information architecture του σούπερ μάρκετ. Σε συνεργασία με την Avanade, μια κοινοπραξία της Accenture με τη Microsoft, η Accenture βοήθησε στην υλοποίηση της πληροφοριακής υποδομής, στην ανάλυση και ανάπτυξη point-of-sales σημείων.
Το αποτέλεσμα είναι μια αρθρωτή και ευέλικτη λύση, με την υποστήριξη της cloud πλατφόρμας Microsoft Azure, η οποία μπορεί να επεκταθεί εύκολα σε μεγάλο αριθμό καταστημάτων. Η εμπειρία των πελατών ενισχύεται με την υλοποίηση και λειτουργία διαδραστικών οθονών παρουσίασης τροφίμων καθώς και έξυπνων ραφιών, για να γίνουν οι αγορές πιο στοχευμένες και εξατομικευμένες, παρέχοντας στους πελάτες πληθώρα πληροφοριών για τα προϊόντα. Το project ενσωματώνει μια σειρά τεχνικών λύσεων που αναπτύχθηκαν αρχικά από την Accenture για την COOP στην έκθεση Expo Milano 2015, με βάση σχέδια του Carlo Ratti, καθηγητή του ΜΙΤ και επικεφαλής της Ένωσης Carlo Ratti.