Ο Όμιλος Deutsche Telekom (DTAG), πελάτης της Oracle από το 2001, επένδυσε στη λύση Siebel CRM της Oracle ως τη βασική πλατφόρμα για τη νέα στρατηγική στον τομέα του CRM, επιδιώκοντας να μειώσει το κόστος της διαχείρισης της πελατειακής του βάσης στην Ευρώπη, που φτάνει τους 120 εκατομμύρια πελάτες.

Η λύση Siebel CRM της Oracle έχει προγραμματιστεί να υλοποιηθεί στη Γερμανία και σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες που δραστηριοποιείται η εταιρεία σε έναν ορίζοντα πέντε ετών.

O Dr. Steffen Roehn, CIO της Deutsche Telekom AG, δήλωσε: «Η νέα μας στρατηγική αποτελεί μια σημαντική κίνηση για να μειώσουμε τα λειτουργικά μας κόστη και να βελτιώσουμε την εξυπηρέτηση των πελατών μας σε όλες τις ευρωπαϊκές χώρες. Η Oracle όχι μόνο υποστηρίζει αυτή τη στρατηγική, αλλά διαμορφώνει και τον τρόπο με τον οποίο η εταιρεία μας λειτουργεί και κάνει πωλήσεις. Ανυπομονούμε να συνεργαστούμε με την Oracle τα ερχόμενα χρόνια, καθώς η τεχνολογία επεκτείνεται σε ολόκληρη την Ευρώπη».