Ως άμεσο αποτέλεσμα της αύξησης της συνεχούς ζήτησης για Υπηρεσίες Διαχείρισης σε παγκόσμιο επίπεδο και στην Κίνα, η Ericsson ενισχύει την προσφορά Υπηρεσιών Διαχείρισης και ανακοινώνει την έναρξη ενός νέου Παγκόσμιου Κέντρου Διαχείρισης Δικτύου (GNOC) στην Κίνα.
Το νέο κέντρο προστίθεται στα τρία υπάρχοντα Παγκόσμια Κέντρα Διαχείρισης Δικτύου που βρίσκονται σε Ρουμανία, Ινδία και Μεξικό. Το Κέντρο Παγκόσμιας Εξυπηρέτησης της Ericsson (GSC) στην Ινδία, απασχολεί σήμερα περισσότερους από 5.000 επαγγελματίες παροχής υπηρεσιών και στεγάζει το μεγαλύτερο στον κόσμο Κέντρο Διαχείρισης Δικτύου (GNOC).
Οι νέες λειτουργικές δυνατότητες συμπληρώνουν το κέντρο εξυπηρέτησης της Ericsson στην Κίνα, το οποίο παρέχει ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών, όπως η υποστήριξη πελατών, ο σχεδιασμός και η βελτιστοποίηση του δικτύου, η ολοκλήρωση συστημάτων, η εγκατάσταση του δικτύου και η ειδική υποστήριξη εκδηλώσεων.
Το κέντρο αρχικά θα απασχολεί 300 υπαλλήλους, που θα αυξηθούν στους 500 μέσα σε 3-6 μήνες. Η Ericsson επί του παρόντος διαχειρίζεται δίκτυα που εξυπηρετούν περισσότερους από 800 εκατομμύρια συνδρομητές, και περισσότεροι από τους μισούς συνδρομητές εξυπηρετούνται μέσω των παγκόσμιων Κέντρων Διαχείρισης Δικτύου της (NOC).