Η Ericsson παρουσίασε σήμερα για τρίτη συνεχή χρονιά τα αποτελέσματα για την Ελληνική αγορά της ετήσιας έρευνας Ericsson ConsumerLab TV & Media Report.

Η συγκεκριμένη μελέτη αποτυπώνει τις συνήθειες παρακολούθησης τηλεόρασης και video 1,1 δισεκατομμυρίων καταναλωτών ανά τον κόσμο, καθιστώντας την μία από τις μεγαλύτερες και πλέον αξιόπιστες έρευνες του είδους παγκοσμίως. Στην Ελλάδα το στατιστικό δείγμα αντιστοιχεί σε 5 εκατομμύρια καταναλωτές. Σύμφωνα με την έρευνα, η παρακολούθηση τηλεοπτικών προγραμμάτων κατ’ απαίτηση και βίντεο μέσω κινητών συσκευών εμφανίζει σημαντική αύξηση, παρόλο που οι καταναλωτές εξακολουθούν να ταλαιπωρούνται με την ανακάλυψη περιεχομένου.

Πιο συγκεκριμένα:
•  Το ποσοστό χρόνου που αφιερώνεται στην παρακολούθηση τηλεόρασης και βίντεο μέσω κινητών συσκευών αυξήθηκε από πέρυσι και για τους έφηβους 16-19 έφτασε το 63%
•  Το 30% των καταναλωτών δηλώνουν ότι «ενδιαφέρονται πολύ» για προγράμματα χρήσης κινητών δεδομένων που περιλαμβάνουν απεριόριστο χρόνο ροής (streaming) βίντεο. Το αντίστοιχο ποσοστό παγκοσμίως ανέρχεται στο 40%
•  Οι Έλληνες καταναλωτές αφιερώνουν 18 λεπτά τη μέρα για έρευνα περιεχομένου