Η Exallon ανέλαβε, σύμφωνα με πληροφορίες, το έργο για την ανάπτυξη και υλοποίηση του Διαδημοτικού Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος εξυπηρέτησης πελατών του Δήμου Θεσσαλονίκης.
Το συγκεκριμένο έργο αποσκοπεί στην ανάπτυξη ενός Διαδημοτικού Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος (Ο.Π.Σ.) που θα έχει σκοπό να παρέχει σε όλους τους δημότες του Δήμου Θεσσαλονίκης τις παρακάτω υπηρεσίες: Αιτήματα & Καταγγελίες Πολιτών (πολίτες), Διαχείριση Αδειών Μικροπωλητών (πολίτες), Διαχείριση Συνεργείων (πολίτες, επιχειρήσεις), Διαχείριση Αδειών Κοινόχρηστων Χώρων (επιχειρήσεις), Διαχείριση Βλαβών Δημοτικών Υποδομών (πολίτες, επιχειρήσεις), Διαχείριση Περιορισμένης Στάθμευσης (πολίτες, επιχειρήσεις), Διαχείριση Αδέσποτων ζώων.
Ακόμα, στόχος του έργου είναι η εισαγωγή σύγχρονων μεθόδων εξυπηρέτησης του πολίτη, οι οποίες: Θα μειώσουν το κόστος εξυπηρέτησης (οι πολίτες θα μπορούν να έχουν πρόσβαση στις υπηρεσίες του Δήμου χωρίς τη μεσολάβηση υπαλλήλου), θα μειώσουν το χρόνο εξυπηρέτησης (η ηλεκτρονική οργάνωση της πληροφορίας και των εγγράφων θα επιτρέπει την γρηγορότερη και αποτελεσματικότερη εξυπηρέτηση των πολιτών) και θα συμβάλλουν στη βελτίωση της αξιοπιστίας (ο πολίτης μέσα από τα αυτόματα συστήματα ενημέρωσης θα γνωρίζει τα απαραίτητα έγγραφα που θα πρέπει να συνοδεύουν μία αίτηση). Το τίμημα του έργου ορίστηκε στις 464.550 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α.