Η Genesys, με ηγετική θέση στην αγορά λύσεων omnichannel customer experience και contact center, ανακοίνωσε την πρόθεση να υποστηρίξει και να επεκτείνει τη συνεργασία της με τον Όμιλο Εταιρειών Mellon (συνεργάτη της Interactive Intelligence, η οποία συγχωνεύτηκε με την Genesys στα τέλη του 2016).

Η Genesys εξυπηρετεί περισσότερους από 10.000 πελάτες σε περισσότερες από 100 χώρες και υποστηρίζει πάνω από 25 δισεκατομμύρια customer interactions ανά έτος. Συνδυάζοντας τα χαρτοφυλάκια λύσεων των δυο εταιρειών, η Genesys είναι σε θέση να υποστηρίξει πελάτες κάθε μεγέθους, γεωγραφικής τοποθεσίας και βιομηχανίας, με το πιο πλήρες χαρτοφυλάκιο είτε cloud είτε on-premise.

«Η εμπειρία και η εξειδίκευση της Mellon σε συνδυασμό με το ολοκληρωμένο χαρτοφυλάκιο προϊόντων της Genesys αποτελούν μια μοναδική προσφορά για τις τοπικές αγορές. Αυτή η εταιρική σχέση συνδυάζει κορυφαίες all-in-one λύσεις για την εξυπηρέτηση πελατών και επαγγελματική υποστήριξη που ανταποκρίνονται άμεσα στις ανάγκες των πελατών μας» σχολίασε ο Απόστολος Κέμος, Διευθυντής Πωλήσεων της Genesys για την Κεντρική & Νοτιοανατολική Ευρώπη.

«Τα Contact Centers αντιμετωπίζουν μεγάλες προκλήσεις σχετικά με τις υποδομές, τον προϋπολογισμό και τη διαχείριση των διαδικασιών. Η συνεργασία μας με την Genesys υπογραμμίζει την ισχυρή δέσμευση της Mellon να υποστηρίζει διαρκώς τους πελάτες μας παρέχοντας τους τις πλέον καινοτόμες λύσεις contact center» συμπλήρωσε ο Νίκος Κούνουπας, Business Unit Manager της Mellon Technologies.