Η Google είναι πλέον 15 ετών και το γιορτάζει με νέα χαρακτηριστικά στη αναζήτηση, όπως συγκρίσεις και φίλτρα.

Τα νέα αυτά χαρακτηριστικά είναι μέρος του νέου αλγορίθμου αναζήτησης “Hummingbird” που προετοίμαζε, η εταιρεία, εδώ και μερικούς μήνες και έχει σχεδιαστεί ώστε να κάνει πιο εύχρηστες και στοχευμένες τις, μερικές φορές, σύνθετες αναζητήσεις των χρηστών και ήδη χρησιμοποιείται στο 90% των αναζητήσεων παγκοσμίως. Επίσης, η εταιρεία εισήγαγε φίλτρα και εργαλεία σύγκρισης στην αναζήτηση, εργαλεία και τα δύο σχεδιασμένα για να βελτιώσουν το Knowledge Graph, την τεχνολογία της Google για την καλύτερη κατανόηση των αναζητήσεων/ερωτημάτων στη γλώσσα που γίνεται η αναζήτηση.

Το εργαλεία της αναζήτησης θα μπορεί να διαχειριστεί ερωτήματα όπως «σύγκρισης της Γης με τον Ποσειδώνα» και θα προβάλλει τα αποτελέσματα σε πίνακα. Το εργαλείο φιλτραρίσματος έχει δημιουργηθεί για να διαχειρίζεται ερωτήματα με πολλαπλές απαντήσεις και να επιτρέπει στο χρήστης να εξετάσει βαθύτερα το κάθε αποτέλεσμα, ενώ ο χρήστης μπορεί, επίσης, να εξετάσει και άλλες πτυχές τους ερωτήματός του. Η εταιρεία σκοπεύει σύντομα να λανσάρει και τη νέα έκδοση της εφαρμογής της για τις συσκευές iPhone και iPad, για την καλύτερη επικοινωνία των συσκευών μεταξύ τους.

Για παράδειγμα, οι χρήστες θα μπορούν να χρησιμοποιούν μία συσκευή, όπως ένα tablet, για να δημιουργήσουν μία υπενθύμιση η οποία θα εμφανιστεί και στην άλλη συσκευή τους, π.χ. το iPhone. Τέλος, η Google εισαγάγει και κάποιες «αισθητικές» αλλαγές στην αναζήτηση μέσω mobile συσκευών, ώστε να μειώσει τα περιττά χαρακτηριστικά και πλέον τα αποτελέσματα θα παρουσιάζονται σε κάρτες, ώστε ο χρήστης να μπορεί να επικεντρωθεί στις απαντήσεις που τον ενδιαφέρουν.