H HP Enterprise Services επέκτεινε τη συνεργασία με την Ericsson στον τομέα των υπηρεσιών για τρία ακόμα χρόνια, ένα χρονικό διάστημα στο οποίο οι δύο εταιρείες θα εστιάσουν στον μετασχηματισμό του ΙΤ της Ericsson, ώστε αυτό να μπορεί να ικανοποιεί τις μελλοντικές ανάγκες της εταιρείας.

Η HP θα αντικαταστήσει τα desktop services της Ericsson με ένα “desktop-as-a-service” μοντέλο, χρησιμοποιώντας τα HP Workplace360 Services με τα HP Client Virtualization Services. Μόλις ολοκληρωθεί αυτό το project, οι υπάλληλοι της Ericsson θα είναι σε θέση να χρησιμοποιήσουν οποιοδήποτε συσκευή για να αποκτούν από παντού πρόσβαση στις εφαρμογές και τα έγγραφα της εταιρείας τους. Η HP θα προσφέρει, επίσης, τα HP Service Desk Services, δημιουργώντας ένα στανταροποιημένο και εξορθολογισμένο μοντέλο υπηρεσιών, το οποίο θα προσφέρει στους υπαλλήλους ένα απλό σημείο επαφής για την αντιμετώπιση αιτημάτων και συμβάντων σχετικών με το ΙΤ.

Οι εργαζόμενοι θα αποκτήσουν  πολλαπλά σημεία επαφής για υπηρεσίες, όπως είναι οι τηλεφωνικές κλήσεις, τα emails, το chat και η βασισμένη στο web παροχή αυτόματης υποστήριξης. Ο μετασχηματισμός σε μια βασισμένη στο cloud λύση ΙΤ ανταποκρίνεται στο στόχο της Ericsson για να δημιουργήσει ένα περισσότερο ευέλικτο, κλιμακωτό, περιβάλλον, προτυποποιώντας, παράλληλα, το κόστος των υπηρεσιών. Με ένα προτυποποιημένο περιβάλλον η Ericsson μπορεί να μειώσει το κόστος του ΙΤ της.