Η HP γνωστοποιεί την επέκταση του χαρτοφυλακίου HP Information Optimization με νέες λύσεις που βοηθούν τις Instant-On Επιχειρήσεις να μετατρέψουν τις πληροφορίες και τις ιδέες του ανθρώπινου δυναμικού σε επιχειρησιακή πληροφόρηση, με στόχο τη βελτιστοποίηση της διαδικασίας λήψης αποφάσεων.
Η εκρηκτική αύξηση του όγκου δεδομένων οφείλεται σε μεγάλο βαθμό στις νέες πηγές πληροφόρησης. Το γεγονός αυτό δημιουργεί προκλήσεις για τις παραδοσιακές μεθόδους αποθήκευσης και ανάλυσης των πληροφοριών.
Σήμερα, μόλις το 15% των δεδομένων είναι δομημένο σε μορφές που είναι άμεσα κατανοητές και επεξεργάσιμες από τους υπολογιστές. Οι «Ανθρώπινες Πληροφορίες», δηλαδή τα δεδομένα που βρίσκονται σε video, αρχεία ήχου, email, μηνύματα κειμένου, social media κλπ, αντιστοιχούν στο υπόλοιπο 85%. Τα δεδομένα αυτά βασίζονται στο νόημα, καθώς αποτελούνται κυρίως από ιδέες και concepts.
Επιπλέον, η πληροφόρηση που προέρχεται από αισθητήρες και tags προσφέρει νέες ευκαιρίες. Η κατάσταση αυτή δημιουργεί διάφορες προκλήσεις. Σύμφωνα με έρευνα που υλοποιήθηκε για λογαριασμό της HP, πάνω από το 50% των πληροφοριών που βρίσκονται σε έναν οργανισμό δεν συνδέονται άμεσα με τα πληροφοριακά συστήματα ή δεν αξιοποιούνται καθόλου.
Σχεδόν τα μισά από τα στελέχη που έλαβαν μέρος στην έρευνα σημείωσαν ότι οι εταιρείες τους δε διαθέτουν μια αποδοτική πληροφοριακή στρατηγική, η οποία να ξεπερνά τα silo μεταξύ των τμημάτων και να διακρίνει τις τεχνολογίες και τις βασικές στρατηγικές λειτουργίες των πληροφοριακών συστημάτων.