Την Resource/Ammirati, ένα γραφείο marketing και δημιουργικό πρακτορείο, που αναμένεται να ενσωματωθεί στον τομέα Interactive Experience (iX), εξαγόρασε η IBM.
Μάλιστα, η πρώτη είναι δημιούργημα συνένωσης ως αποτέλεσμα της απόκτησης της Ammirati από την Resource Interactive τον Νοέμβριο του 2014. Σκοπός της συγκεκριμένης εξαγοράς είναι η προσφορά εκ μέρους της IBM ψηφιακών δημιουργικών εμπειριών τόσο προς τις επιχειρήσεις-πελάτες της, όσο και προς πελάτες των τελευταίων. «Το χαρτοφυλάκιο εργασιών, σε συνδυασμό με την αποδεδειγμένη εμπειρία και εξειδίκευση που διαθέτει η Resource/Ammirati αποτελεί ιδανικό συμπλήρωμα στις δυνατότητες σχεδιασμού εμπειριών του iX, εκεί όπου εισάγουμε τους πελάτες μας σε μια ξεχωριστή διαδικασία αξιοποίησης insight της βιομηχανίας, σκεπτικού σχεδιασμού, αλλά και end-to-end ψηφιακό μετασχηματισμό. Από την εμπειρία του μεμονωμένου ατόμου στις κύριες διαδικασίες της επιχείρησης ενός πελάτη», σημείωσε o Paul Papas, Global Leader, IBM interactive experience.