Η λύση mCoupon επιτρέπει στην εταιρεία που την χρησιμοποιεί, να δημιουργεί εντυπωσιακά προσωποποιημένα κουπόνια σε ψηφιακή μορφή με linear ή 2D barcodes και στη συνέχεια να τα αποστέλλει στα κινητά τηλέφωνα των πελατών της, οι οποίοι μπορούν να τα επιδείξουν σε συγκεκριμένα σημεία πώλησης προκειμένου να το εξαργυρώσουν με έκπτωση, συλλεκτικά δώρα ή άλλες παροχές.

Στη λύση mCoupon η καταχώρηση των στοιχείων, η έκδοση/επανέκδοση του κουπονιού, η αποστολή και παρακολούθησή του, γίνεται ηλεκτρονικά σε λίγα μόλις λεπτά είτε μέσα από την online πλατφόρμα της Yuboto, είτε και μέσα από τη χρήση ψηφιακών opt-in μηχανισμών όπως Website, Facebοok, mApps και Premium SMS.

Ο Απόστολος Ιωακείμ, Γενικός Διευθυντής της Yuboto, δήλωσε σχετικά: «Εκτός από προστιθέμενη αξία, η λύση mCoupon της Yuboto παρέχει εργαλεία παρακολούθησης της ενέργειας σε πραγματικό χρόνο εξαλείφοντας καθυστερήσεις που οφείλονται στην εξαργύρωση των χάρτινων κουπονιών.»