H Intelen ενισχύει τον πελατοκεντρικό χαρακτήρα της πλατφόρμας DiG SaaS, μέσω της χρήσης Data Analytics και Machine Learning.

Οι χρήστες του DiG θα λαμβάνουν πλέον προσωποποιημένα μηνύματα και ειδοποιήσεις, ενώ, μέσω του Data Analytics admin panel, οι χρήστες (στελέχη οργανισμών κοινής ωφέλειας) θα μπορούν να αναλύουν την ψηφιακή συμπεριφορά των χρηστών και να εξάγουν χρήσιμα insights από τη βάση. Χαρακτηριστικά personalization εφαρμόζονται πλέον και στις gamification εφαρμογές, το digital contect και τα cross-selling dashboards της πλατφόρμας. Επιπλέον, μέσω της εισαγωγής social χαρακτηριστικών, οι χρήστες θα μπορούν να διαμορφώνουν ψηφιακές κοινότητες γύρω από τον οργανισμό τους, διευκολύνοντας τη διάδραση ανάμεσα στους καταναλωτές. H Intelen έχει επιτύχει καλές επιδόσεις στο πεδίο του engagement των χρηστών από τους οργανισμούς κοινής ωφέλειας και ενέργειας, αξιοποιώντας εξελιγμένες λειτουργικότητες behavioural-based learning και gamified crowd-feeding.