Η Intersys κατέκτησε την κορυφή στο Canon Loyalty Survey, για το 2011, όσον αφορά τα ποσοστά ικανοποίησης των πελατών της, όπως και στον τομέα της πρόθεσης μελλοντικής επαναγοράς με διαφορά 20 ποσοστιαίων μονάδων σε σύγκριση με τον ευρωπαϊκό μέσο όρο για τους πελάτες με βασικό προμηθευτή την Canon.
Πάνω σε αυτούς τους ποιοτικούς άξονες, η Intersys τοποθετείται στις πρώτες θέσεις των συνεργατών της Canon Europe σε ολόκληρη την Ευρώπη, με την Ελλάδα να παρουσιάζει επίσης ένα από τα υψηλότερα ποσοστά ενδεχόμενης επαναληπτικής αγοράς προϊόντων Canon (87%).
Για τους ερωτηθέντες πελάτες με βασικό προμηθευτή ανταγωνιστική εταιρεία, το ποσοστό της Canon για την Ελλάδα στην συνολική ικανοποίηση του πελάτη, ξεπερνά κατά 7 ποσοστιαίες μονάδες τον ανταγωνισμό.
Τέλος, οι κορυφαίες επιμέρους επιδόσεις επετεύχθησαν στις νεότερες και ταχύτατα αναπτυσσόμενες τεχνολογικές τάσεις, όπως η απομακρυσμένη διαχείριση αναλωσίμων, η διάγνωση και διαχείριση βλαβών και γενικότερα όσα features συνθέτουν τις Managed Print Services.