Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της IDC για το δ’ τρίμηνο του 2012, η Lenovo έχει ανέλθει στη 2η θέση της αγοράς υπολογιστών στην γεωγραφική περιοχή ΕΜΕΑ (Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία), με μερίδιο της τάξεως του 11,1%.

H άνοδος της εταιρίας στην κατάταξη πυροδοτήθηκε από την ενίσχυση των μεριδίων της εταιρείας στη Ρωσία, τη Γερμανία, τη Δανία και το Λίβανο, χώρες στις οποίες κατέχει πλέον την πρώτη θέση. Όταν η Lenovo εισήλθε στην αγορά ΕΜΕΑ τον Απρίλιο του 2012, ο πρόεδρος της εταιρίας για την περιοχή ΕΜΕΑ, Gianfranco Lanci, δήλωσε τη φιλοδοξία του αλλά ταυτόχρονα και το πλάνο του για να αναδειχθεί η εταιρεία σε μια από τις τρεις μεγαλύτερες εταιρείας ηλεκτρονικών υπολογιστών της περιοχής μέχρι το 2013.

Τη στιγμή που παρουσιαζόταν αυτό το φιλόδοξο σχέδιο η Lenovo κατείχε την πέμπτη θέση της αγοράς, ενώ σ’ αυτή τη φάση η Lenovo εξακολουθεί να αναπτύσσεται θετικά, ξεπερνώντας σημαντικά την αγορά με έτος προς έτος ανάπτυξη, της τάξεως του 41,7%, σε μια αγορά η οποία συνολικά μειώθηκε κατά 1,6%.

Η αγορά ΕΜΕΑ έχει συνεισφέρει σημαντικά την τελευταία τριετία στην ανάδειξη της Lenovo ως η ταχύτερα αυξανόμενη εταιρεία κατασκευής ηλεκτρονικών υπολογιστών, ενώ για 15 συνεχόμενα τρίμηνα η άνοδος της εταιρείας ήταν μεγαλύτερη από τη συνολική άνοδο της αγοράς. Τα στοιχεία αυτά δείχνουν μια σαφή θετική τάση και ισχυρή ώθηση για τη Lenovo, καθώς στρέφει τις προσπάθειες της προς μια κερδοφόρα, βιώσιμη ανάπτυξη στο PC + εποχή.