Μετά από τις έντονες διαμαρτυρίες των χρηστών της υπηρεσίας OneDrive, η Microsoft προσπάθησε να απολογηθεί (και να δικαιολογήσει) την απόφαση που είχε πάρει να περικόψει τη χωρητικότητα της υπηρεσίας της.

Η ένταση προκλήθηκε από ένα ανυπόγραφο post της Microsoft που είχε δημοσιευτεί στις 2 Νοεμβρίου, το οποίο αναφέρονταν σε αλλαγές στην υπηρεσία cloud storage για ιδιώτες της Microsoft. Σε εκείνο το post, η Microsoft ανέφερε ότι θα διέκοπτε τον απεριόριστο αποθηκευτικό χώρο στους συνδρομητές των personal πακέτων για το Office 365 Home και Office 365 Personal, οριοθετώντας το νέο όριο στο 1TB, περικόπτοντας, παράλληλα, το δωρεάν χώρο από τα 15GB στα 5GB (67% μείωση), αντικαθιστώντας τα δύο μοντέλα πληρωμών με ένα νέο, η χαμηλότερη τιμή του οποίου ήταν αυξημένη κατά 100% σε σχέση με τα δύο προηγούμενα. Αυτό, όπως ήταν αναμενόμενο, προκάλεσε σφοδρές αντιδράσεις από τους χρήστες της υπηρεσίας, που υποχρέωσαν την Microsoft να απολογηθεί σε αυτούς, χωρίς, ωστόσο να δείχνει διατεθειμένη να αλλάξει τα σχέδια της στο σύνολό τους – δεχόμενη, μόνο, να επαναφέρει το όριο των 15GB σε όσους χρήστες το ζητήσουν έως τον Ιανουάριο του 2016.