Η Microsoft πούλησε την πλατφόρμα της IPTV Mediaroom στην Ericsson, με σκοπό να επικεντρωθεί αποκλειστικά στην ανάπτυξη του Xbox. Για την Ericsson, η συμφωνία αυτή θα την κάνει τον μεγαλύτερο πάροχο IPTV και λύσεων multi-screen.
Οι δύο εταιρείες δεν ανακοίνωσαν τις οικονομικές λεπτομέρειες της συμφωνίας, η οποία αναμένεται να ολοκληρωθεί το δεύτερο εξάμηνο του χρόνου. Με την πώληση της Mediaroom, η Microsoft θα μπορέσει να επικεντρώσει όλες τους πόρους της στο Xbox, καθώς και στα smartphones, τα PCs και τα tablets, ενώ το γεγονός ότι πλέον δεν βρίσκεται σε «αντιπαράθεση» με τους παρόχους που χρησιμοποιούν το Mediaroom της δίνει περισσότερη ελευθερία κινήσεων.
Η Ericsson αποκτά έτσι μία πλατφόρμα που χρησιμοποιείται για την παροχή τηλεοπτικού υλικού σε 11 εκατ. νοικοκυριά, από παρόχους όπως η AT&T, η Deutsche Telekom και η Telefonica. Η Mediaroom μπορεί να διανείμει ζωντανό, μαγνητοσκοπημένο, καθώς και on demand περιεχόμενο σε τηλεοράσεις, PCs και φορητές συσκευές.
Αξίζει να σημειωθεί ότι, στο τέλος του 2012, οι συνδρομές IPTV παγκοσμίως άγγιξαν τα 84,3 εκατ., αυξημένες κατά 32% από τον προηγούμενο χρόνο, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Pyramid. Φέτος, αναμένεται να ξεπεράσουν τα 100 εκατ., ενώ μέχρι το 2017 μπορεί να φτάσουν μέχρι και τα 181,1 εκατ.