Η National Express η μεγαλύτερη εταιρεία εξυπηρέτησης του επιβατικού κοινού στη Μεγάλη Βρετανία επέλεξε την πλατφόρμα Qlik για τη δημιουργία μιας εξειδικευμένης εφαρμογής για την καλύτερη παροχή υπηρεσιών.

Με την πλατφόρμα Qlik, η National Express δίνει τη δυνατότητα σε όλο το δίκτυο των συνεργαζόμενων εταιρειών να οπτικοποιήσουν και να αντλήσουν και να ενοποιήσουν τα δεδομένα από διαφορετικές βάσεις. Η ανάλυση των δεδομένων γίνεται με γρήγορο και εύκολο τρόπο ενώ η επιχείρηση μπορεί να λάβει άμεσες αποφάσεις για τη βελτίωση λειτουργίας του δικτύου εξασφαλίζοντας την παροχή καλύτερης ποιότητας υπηρεσιών και εξυπηρέτησης των πελάτων της. Όλο το δίκτυο των συνεργαζόμενων εταιρείων της National Express μπορούν να έχουν άμεση ενημέρωση και περισσότερες λεπτομέρειες πληροφοριών και δεδομένων για οποιοδήποτε δρομολόγιο, για άμεση καταγραφή των διαδρομών, για τη διάρκεια του κάθε ταξιδιού καθώς και για τις συνθήκες των οχημάτων κατά τη διαδρομή.