Τη συμπεριφορά των online καταναλωτών την περίοδο του Πάσχα κατέγραψε η RTB House.

Σύμφωνα με τα στοιχεία από τον Μάιο του 2016, κατά τη διάρκεια των ημερών αργίας του Πάσχα (Μ.Σάββατο, Κυριακή, Δευτέρα) τα e-shops σημείωσαν 40% λιγότερη επισκεψιμότητα και σχεδόν 30% λιγότερα ποσοστά μετατροπής από τον μέσο όρο. Ωστόσο, την Τρίτη μετά το Πάσχα η αύξηση στα ποσοστά μετατροπών έφτασε σχεδόν το 40% και η επισκεψιμότητα αυξήθηκε κατά 60%, ενώ την Τετάρτη μετά το Πάσχα σημειώθηκε 82% αύξηση στα ποσοστά μετατροπών και 114% στην επισκεψιμότητα, σε σύγκριση με τον μέσο όρο από το Σαββατοκύριακο του Πάσχα.

Ο Αλέξανδρος Ρήγας, CEO της Impruvo, Αποκλειστικού Αντιπροσώπου της RTB House στην Ελλάδα, σχολίασε σχετικά: «Το Πάσχα αποτελεί πρόκληση για τα e-shops. Είναι σημαντικό για τα αποτελέσματα των πωλήσεων να προγραμματίσετε  τις διαφημίσεις σας με τέτοιο τρόπο ώστε αυτές οι λίγες ημέρες να μην επηρεάσουν το συνολικό αποτέλεσμα. Έχοντας ενημερωθεί για την ενδεχόμενη μείωση και παρακολουθώντας προσεκτικά τις τάσεις των καταναλωτών, μπορείτε να ετοιμάσετε διαφημιστικές καμπάνιες που θα ενισχύσουν τις ανοιξιάτικες αγορές κατά την διάρκεια των διακοπών του Πάσχα. Τα ειδικά σχεδιασμένα retargeting banners με μοναδικές ευκαιρίες δεν θα είναι απλά προσαρμοσμένα στον χρήστη αλλά θα επικοινωνούν με σαφήνεια τον περιορισμένο χρόνο της προσφοράς».