Η Salesforce.com προχωράει σε εξαγορά της ExactTarget, έναντι 2,5 δις. δολ., με σκοπό να επεκταθεί στην αγορά λογισμικού marketing. Η συμφωνία αναμένεται να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Ιουλίου.

Αν και η Salesforce.com ήδη διαθέτει μία γκάμα τεχνολογιών σχετικών με το marketing, ιδιαίτερα για προβολή διαφημίσεων στα social media, η ειδίκευση της ExactTarget βρίσκεται στην αυτοματοποίηση του marketing σε πολλαπλά κανάλια, έναν τομέα για τον οποίο η Salesforce.com εξαρτάται σε συνεργάτες όπως η Marketo.

Ο βασικός λόγος που η Gartner εστιάζει τώρα στο λογισμικό marketing είναι το γεγονός ότι η Gartner έχει προβλέψει ότι οι CMOs θα δαπανήσουν μέχρι το 2017 περισσότερα χρήματα στο IT από ότι οι CIOs. Συνδυασμένα τα προϊόντα των δύο εταιρειών θα δημιουργήσουν μία παγκοσμίου κλάσης πλατφόρμα marketing, μέσω email, social, mobile και internet. H ExactTarget αυτή τη στιγμή διαθέτει περισσότερους από 6.000 πελάτες, μεταξύ αυτών οι Coca-Cola και Nike.