Το Internet Division της SiEBEN ανέλαβε την εγκατάσταση και το σχεδιασμό web εφαρμογής για τη διαχείριση κλήσεων στην εταιρεία VATIS, αποκλειστικό αντιπρόσωπο service της Carrier στην Ελλάδα.
Η εφαρμογή επιτρέπει τη διαχείριση των κλήσεων που δέχεται η εταιρεία μέσω του τηλεφωνικού κέντρου της Carrier, καταγράφοντας όλα τα σχετικά στοιχεία του πελάτη, το είδος του προβλήματος, κ.λπ. Στη συνέχεια αυτές οι πληροφορίες μεταφέρονται αυτόματα στο CRM της VATIS για τη δρομολόγηση, διαχείριση και επίλυση των προβλημάτων των πελατών από τους τεχνικούς της εταιρείας.