Σε μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές της διαφήμισης, αυτή του digital signage και της παροχής υπηρεσιών ψηφιακής διαφήμισης, εισέρχεται η SingularLogic μέσω της πλειοψηφικής συμμετοχής της στην εταιρεία DSMS.

Η εισηγμένη ανακοίνωσε χτες ότι οριστικοποιήθηκε η συμφωνία προκειμένου να συμμετάσχει στην αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της με ποσό της τάξεως των 300.500 ευρώ. Με την ολοκλήρωση της αύξησης, η SingularLogic θα ελέγχει το 66,7% της DSMS, η οποία δραστηριοποιείται στην αγορά του digital signage (ή ψηφιακή σήμανση όπως είναι η ελληνική μετάφραση) παρέχοντας ολοκληρωμένες υπηρεσίες διαφήμισης και μάρκετινγκ μέσω ψηφιακών μέσων.

Τέτοιου είδους μέσα είναι συνήθως μεγάλες οθόνες που εγκαθίστανται σε δημόσιους χώρους και εντός καταστημάτων ή πολυκαταστημάτων και χρησιμοποιούνται για ψυχαγωγία, πληροφόρηση όπως, φυσικά, και για διαφήμιση προϊόντων.