H Vero SA, η αλυσίδα καταστημάτων που άνοιξε το 1997 ο όμιλος Βερόπουλος στα Σκόπια, επέλεξε την SiEBEN για την υλοποίηση έργου ενίσχυσης της πιστότητας των πελατών της.

Η SiEBEN ανέλαβε την υλοποίηση του έργου παρέχοντας λύσεις CRM, Mobile App (iOS & Android), Microsite & Loyalty Development. Προσέφερε, επίσης, υπηρεσίες consulting για το πώς θα βελτιστοποιηθεί ο εμπορικός σχεδιασμός που είχε υιοθετηθεί, καθώς επίσης και υπηρεσίες Digital Marketing Outsourcing, για τις ανάγκες διαχείρισης του προγράμματος πιστότητας της Vero SA και των προσωποποιημένων επικοινωνιών που θα το πλαισιώσουν. Με την υλοποίηση του έργου η Vero SA φιλοδοξεί να αυξήσει τις πωλήσεις της και το μερίδιο αγοράς της, να ενισχύσει την πιστότητα των καταναλωτών απέναντι στη μάρκα της και να διευρύνει τις γνώσεις της σχετικά με τη συμπεριφορά των πελατών και των προτιμήσεων τους.