Με σημαντική αύξηση 34,9 % στον τζίρο και 34,7 % στα κέρδη, έκλεισε το έτος 2008 η Specisoft, όπως απεικονίζεται στον ισολογισμό της.
Η νέα προσέγγιση στο marketing της εταιρείας, που υλοποιήθηκε με την ολοκλήρωση επένδυσης 350.000 Ευρώ και χρηματοδοτήθηκε από το ΠΕΠ Αττικής έφερε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Η δωρεάν διανομή ορισμένων λογισμικών, το Specisoft Management Portal, καθώς και άλλα εργαλεία marketing προέβαλαν την Specisoft αποτελεσματικά και στοχευμένα στο δυνητικό κοινό της. Καθοριστικό ρόλο διαδραμάτισε η ανάπτυξη εσωτερικών διαδικασιών σε συνδυασμό με την εκπαίδευση του προσωπικού.
Αξίζει να σημειωθεί οτι τα προσωρινά αποτελέσματα του Α’ τριμήνου του 2009 δείχνουν ότι και φέτος η εταιρεία θα κινηθεί θετικά τόσο σε πωλήσεις όσο και σε κέρδη.