Η Cosmote προσφέρει στους συνδρομητές της μία μοναδική στις τηλεπικοινωνίες εμπειρία εξυπηρέτησης μέσω της υπηρεσίας Cosmote Live On Screen, ελαχιστοποιώντας τους χρόνους διαχείρισης εξειδικευμένων τεχνικών θεμάτων έως και 86%.

Μέσω της υπηρεσίας Live on Screen, που παρέχεται δωρεάν, η εταιρεία εναρμονίζει πλήρως τις τεχνολογίες αιχμής με την πελατοκεντρική της φιλοσοφία, επιτυγχάνοντας άμεση και απόλυτα προσωποποιημένη εξυπηρέτηση. Εξειδικευμένα στελέχη της Εξυπηρέτησης Πελατών της εταιρείας, έχουν τη δυνατότητα απομακρυσμένης πρόσβασης στο κινητό τηλέφωνο ή και στον υπολογιστή του πελάτη και με απευθείας συνομιλία μαζί του, μέσω Live Chat,  διαχειρίζονται από την οθόνη του υπολογιστή τους, τη συσκευή του σαν να την είχαν στα χέρια τους.

Επίσης, το αυτόματο σύστημα Εξυπηρέτησης Πελατών της Cosmote Speech IVR παρέχει στους οικιακούς πελάτες αναβαθμισμένες δυνατότητες αυτοεξυπηρέτησης, με περισσότερες από 4.5 εκατομμύρια κλήσεις να έχουν εξυπηρετηθεί γρήγορα και με ασφάλεια. Σημειώνεται ότι πρόσφατα η Cosmote διακρίθηκε στα Εθνικά Βραβεία Εξυπηρέτησης Πελατών, στις κατηγορίες «Επαγγελματίας της Χρονιάς – Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών» και «Ομάδα της Χρονιάς – Εξυπηρέτηση Πελατών – BackOffice».