Αν επαληθευτούν οι εκτιμήσεις της καθιερωμένης μελέτης Connected Shoppers Report της Salesforce, ο τζίρος σε online αγορές την Black Friday (24 Νοεμβρίου 2017) θα καταγράψει τιμές ρεκόρ για τις ΗΠΑ.

Επιπλέον η Salesforce προβλέπει για τη χριστουγεννιάτικη περίοδο τα εξής: Η πιο δημοφιλής ώρα για τις online αγορές θα είναι μεταξύ 20:00 και 22:00. Έως την Κυριακή 3 Δεκεμβρίου οι καταναλωτές θα έχει διεκπεραιώσει το ήμισυ των αγορών τους, ενώ μέχρι τις 15 Δεκεμβρίου αυτό το ποσοστό θα έχει αυξηθεί στο 80%.

ΗΠΑ: κατά τη διάρκεια της cyber week (μεταξύ της Ημέρας των Ευχαριστηριών και της Cyber Monday) θα λάβουν χώρα οι μεγαλύτερες εκπτώσεις (28% κατά μέσο όρο στην list price), όπως και οι περισσότερες δωρεάν διανομές (86% όλων των παραγγελιών). Το αποκορύφωμα αναμένεται για τις 11 Δεκεμβρίου, όταν θα γίνουν οι μεγαλύτερες εκπτώσεις και οι περισσότερες δωρεάν διανομές. Η Salesforce θεωρεί, επίσης, ότι το ποσοστό των mobile online αγορών στο πλαίσιο της χριστουγεννιάτικης περιόδου θα αγγίξει το 60%, ενώ το 28% όλων των καταναλωτών θα αγοράσουν τα προϊόντα τους από ένα online έμπορο μέσω SMS. Oι καταναλωτές θα αξιοποιήσουν πολλά ψηφιακά κανάλια για να μαζέψουν πληροφορίες σχετικά με τα προϊόντα που τους ενδιαφέρουν.

Στα πιο συχνά χρησιμοποιούμενα κανάλια περιλαμβάνονται τα web sites (74%), τα emails (43%), τα social media (38%) και τα mobile apps των καταστηματαρχών (36%).Σύμφωνα με τον Rob Garf, Vice President Industry Insights στο Salesforce Commerce Cloud «H Salesforce περιμένει μια σταθερή αύξηση των online αγορών, όχι μόνο όσον αφορά τις παραγγελίες από μια φορητή συσκευή ή την επίσκεψη σε ένα site, αλλά, επίσης, και την αξιοποίηση νέων τεχνολογιών, όπως είναι το mobile payment και η τεχνητή νοημοσύνη. Οι έμποροι λιανικής έχουν χρόνο ώστε να κάνουν τις απαιτούμενες βελτιώσεις για να ανταποκριθούν στις προσδοκίες των καταναλωτών και να παραμείνουν ανταγωνιστικοί τη χριστουγεννιάτικη περίοδο».