Οι Forthnet, hellas online και Tellas επιτίθονται από κοινού κατά του ΟΤΕ και της νέας διαφημιστικής του καμπάνιας, κάνοντας λόγο για αθέμιτο ανταγωνισμό.
Σύμφωνα με την ανακοίνωση, “Η διαφημιστική καμπάνια που υλοποιεί η εταιρεία ΟΤΕ για το προϊόν ευρυζωνικού Internet που διαθέτει, με όχημα δήθεν το χιούμορ, δημιουργεί λάθος εντυπώσεις στους καταναλωτές και δυσφημεί τους παρόχους υπηρεσιών σταθερής τηλεφωνίας και ευρυζωνικών υπηρεσιών, μέσω της γλώσσας αλλά κυρίως των συμβολισμών που χρησιμοποιεί.
Χωρίς να προσφέρει οποιοδήποτε πραγματικό στοιχείο σχετικά με τον ισχυρισμό που προβάλλει, ότι το ευρυζωνικό Internet από τον ΟΤΕ είναι η μόνη αξιόπιστη πρόταση υπηρεσιών ADSL, η συγκεκριμένη επικοινωνία, βασίζεται στην εικόνα ενός καταναλωτή που καταφεύγει σε ακροβατικά προκειμένου να απολαύσει αμφίβολης αποτελεσματικότητας ευρυζωνικές υπηρεσίες.
Αυτή η τακτική του ΟΤΕ, ξεφεύγει από κάθε όριο θεμιτού ανταγωνισμού βασιζόμενου σε εμπορικά ή και τεχνολογικά κριτήρια και μοναδικό στόχο έχει την αύξηση του βραχυπρόθεσμου εμπορικού οφέλους του οργανισμού, όχι μέσω της παροχής στοιχείων, αλλά μέσω της απροκάλυπτης απαξίωσης στη συνείδηση του καταναλωτή των λοιπών παρόχων σταθερής τηλεφωνίας & ευρυζωνικών υπηρεσιών.
Με αυτή του την ενέργεια, ο ΟΤΕ μηδενίζει ενσυνείδητα τη συμβολή και συμμετοχή των παρόχων στην εθνική προσπάθεια για την ανάπτυξη της ευρυζωνικότητας στην Ελλάδα, ενώ υποτιμά και τους πάνω από 700.000 καταναλωτές που έχουν επιλέξει να καλύπτουν τις τηλεπικοινωνιακές τους ανάγκες, χωρίς να πληρώνουν μηναίο πάγιο στον οργανισμό”.