Στην υλοποίηση λύσεων Virtual Machines (VM), cloud services και DR προχώρησε μέσα στο 2017 η auteco, εταιρεία ιδιωτικών ΚΤΕΟ.
Το έργο VM ολοκληρώθηκε σε συνεργασία με την Office Line και αφορά τη μετάπτωση των servers των καταστημάτων σε VM, κάνοντας mirroring σε όλους τους servers, αυξάνοντας την αξιοπιστία λειτουργίας και τη διαθεσιμότητά τους. Τα cloud services, που υλοποιήθηκαν σε συνεργασία με την εταιρεία B-Open και περιλαμβάνουν την ανάπτυξη μιας custom λύσης σε πλατφόρμα της Oracle, προβλέπουν, μεταξύ άλλων, τη σύνδεση του CRM με τη νέα ιστοσελίδα (που αναπτύσσεται αυτήν την περίοδο και αναμένεται να βγει live μέσα στους επόμενους 2-3 μήνες).
Επιπλέον, για το DR επιλέχθηκε μια λύση cloud DR backup για το offsite backup των καταστημάτων, κάνοντας χρήση μισθωμένων γραμμών της Vodafone. Πρόσφατα, δε, έγινε αναβάθμιση του τηλεφωνικού κέντρου (AVAYA IP) στην τελευταία έκδοσή του, ώστε να καλυφθούν νέες απαιτήσεις στην επικοινωνία. «Όλα αυτά μαζί δίνουν τη δυνατότητα στη διοίκηση της εταιρείας να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την επιχείρηση. Έτσι χαράσσονται με μεγαλύτερη ασφάλεια ενέργειες marketing με απώτερο στόχο – σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, με ενέργειες όπως είναι το online κλείσιμο ραντεβού, o οnline έλεγχος Εγκυρότητας Δελτίου Τεχνικού Ελέγχου και το auteco club» δηλώνει στο NetFAX ο Δημήτριος Πασσιάς, IT Manager της auteco.
«Εκτός από το marketing , με τη χρήση των VM καθώς και των cloud services που έχουμε υλοποιήσει, έχουμε καταφέρει να έχουμε 100% διαθεσιμότητα των υπολογιστικών συστημάτων μας στην παραγωγή. Έτσι η παραγωγή έχει μεγιστοποιηθεί και λειτουργεί με μηδενικό downtime» συμπληρώνει. Η εταιρεία έχει ξεκινήσει ήδη τις διαδικασίες για την εφαρμογή του νέου ευρωπαϊκού νόμου για την προστασία των προσωπικών δεδομένων (GDPR), ενώ βρίσκεται στη φάση αναζήτησης της εταιρείας που θα αναλάβει το όλο project.
Παράλληλα, αναπτύσσεται το νέο site της εταιρείας το οποίο θα εμπλουτιστεί με πρόσθετο περιεχόμενο (π.χ. blog πελατών), e-shop (μέσα από το οποίο θα μπορούν οι πελάτες της εταιρείας να αγοράζουν προϊόντα λιανικής σχετιζόμενα με το αυτοκίνητο – επίκειται να γίνει μέσα στις επόμενες ημέρες ανακοίνωση της συνεργασίας της auteco με μεγάλη εταιρεία του χώρου), ενώ θα υποστηρίζεται από cloud services και το εταιρικό ERP.Τέλος, αυτή την περίοδο γίνονται συζητήσεις με τράπεζα για να διευθετηθεί και το κομμάτι των secure payments μέσα από το εταιρικό site.