Σύμφωνα με την IDC, τα έσοδα της αγοράς συσκευών ασφαλείας, για το α’ τρίμηνο του 2013, αυξήθηκαν κατά 3,4% και διαμορφώθηκαν στα 2 δις. δολ., ενώ ο αριθμός των παραγγελιών μειώθηκε κατά 6,8% στις 472.306. Η μείωση αυτή αποδίδεται κυρίως στη Cisco, η οποία μεταπήδησε σε νέες συσκευές με υψηλότερες τιμές. Η ετήσια αύξηση των εσόδων ήταν η χαμηλότερη από το α’ τρίμηνο του 2010.

Γεωγραφικά, ο Καναδάς είχε τη μεγαλύτερη ετήσια αύξηση με 16,4% και ακολουθείται από την Ιαπωνία με 8.6%. Η περιοχή Ασίας/Ειρηνικού (εκτός της Ιαπωνίας) συνέχισε να παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξης της τάξης τους 7,1%, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 16% των εσόδων παγκοσμίως. Στη Δυτική Ευρώπη τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 3,9%, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η περιοχή Ασίας/Ειρηνικού ήταν η μοναδική περιοχή που παρουσίασε αύξηση αριθμού παραγγελιών (2,8%).

Στις Η.Π.Α. τα έσοδα μειώθηκαν κατά 0,2% και οι παραγγελίες κατά 10,2%. Η Cisco συνεχίζει να ηγείται της αγοράς συσκευών ασφαλείας με μερίδιο 16,6% στα έσοδα της αγοράς, μειωμένο όμως από 17,8% το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι. Στη δεύτερη θέση ακολουθεί η Check Point με μερίδιο 12,5% και έσοδα αυξημένα κατά 5,7%.

Η Fortinet παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση εσόδων ανάμεσα στους 5 πρώτους παρόχους με 16,6%, ενώ τα ενοποιημένα μερίδια των 5 παρόχων αντιπροσωπεύουν το 49% της αγοράς για το α’ τρίμηνο. Οι Blue Coat, Palo Alto Networks και Sophos ήταν μερικοί μόνο από τους παρόχους εκτός των 5 που παρουσίασαν ιδιαίτερα ικανοποιητικά αποτελέσματα.

Έσοδα Top 5 παρόχων συσκευών ασφαλείας παγκοσμίως, α’ τρίμ. 2013 (ποσά σε εκατ. δολ.)
Πάροχος Έσοδα α’ τρίμηνο 2013 Μερίδιο αγοράς α’ τρίμηνο 2013 Έσοδα α’ τρίμηνο 2012 Μερίδιο αγοράς α’ τρίμηνο 2012 Διαφορά
Cisco 335 16.6% 346 17.8% -3.4%
Check Point 252 12.5% 255 12.3% 5.7%
Juniper 125 6.2% 152 7.8% -17.7%
Fortinet 121 6.0% 104 5.3% 16.6%
McAfee 111 5.5% 112 5.8% -0.8%
Άλλοι 1,066 53.2% 976 51.0% 7.5%
Σύνολο 2,010 100% 1,945 100% 3.4%