Σύμφωνα με την IDC, τα έσοδα της αγοράς συσκευών ασφαλείας, για το α’ τρίμηνο του 2013, αυξήθηκαν κατά 3,4% και διαμορφώθηκαν στα 2 δις. δολ., ενώ ο αριθμός των παραγγελιών μειώθηκε κατά 6,8% στις 472.306. Η μείωση αυτή αποδίδεται κυρίως στη Cisco, η οποία μεταπήδησε σε νέες συσκευές με υψηλότερες τιμές. Η ετήσια αύξηση των εσόδων ήταν η χαμηλότερη από το α’ τρίμηνο του 2010.
Γεωγραφικά, ο Καναδάς είχε τη μεγαλύτερη ετήσια αύξηση με 16,4% και ακολουθείται από την Ιαπωνία με 8.6%. Η περιοχή Ασίας/Ειρηνικού (εκτός της Ιαπωνίας) συνέχισε να παρουσιάζει σταθερή ανάπτυξης της τάξης τους 7,1%, αντιπροσωπεύοντας περισσότερο από το 16% των εσόδων παγκοσμίως. Στη Δυτική Ευρώπη τα έσοδα αυξήθηκαν κατά 3,9%, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι η περιοχή Ασίας/Ειρηνικού ήταν η μοναδική περιοχή που παρουσίασε αύξηση αριθμού παραγγελιών (2,8%).
Στις Η.Π.Α. τα έσοδα μειώθηκαν κατά 0,2% και οι παραγγελίες κατά 10,2%. Η Cisco συνεχίζει να ηγείται της αγοράς συσκευών ασφαλείας με μερίδιο 16,6% στα έσοδα της αγοράς, μειωμένο όμως από 17,8% το αντίστοιχο τρίμηνο πέρυσι. Στη δεύτερη θέση ακολουθεί η Check Point με μερίδιο 12,5% και έσοδα αυξημένα κατά 5,7%.
Η Fortinet παρουσίασε τη μεγαλύτερη αύξηση εσόδων ανάμεσα στους 5 πρώτους παρόχους με 16,6%, ενώ τα ενοποιημένα μερίδια των 5 παρόχων αντιπροσωπεύουν το 49% της αγοράς για το α’ τρίμηνο. Οι Blue Coat, Palo Alto Networks και Sophos ήταν μερικοί μόνο από τους παρόχους εκτός των 5 που παρουσίασαν ιδιαίτερα ικανοποιητικά αποτελέσματα.
Έσοδα Top 5 παρόχων συσκευών ασφαλείας παγκοσμίως, α’ τρίμ. 2013 (ποσά σε εκατ. δολ.) | |||||
Πάροχος | Έσοδα α’ τρίμηνο 2013 | Μερίδιο αγοράς α’ τρίμηνο 2013 | Έσοδα α’ τρίμηνο 2012 | Μερίδιο αγοράς α’ τρίμηνο 2012 | Διαφορά |
Cisco | 335 | 16.6% | 346 | 17.8% | -3.4% |
Check Point | 252 | 12.5% | 255 | 12.3% | 5.7% |
Juniper | 125 | 6.2% | 152 | 7.8% | -17.7% |
Fortinet | 121 | 6.0% | 104 | 5.3% | 16.6% |
McAfee | 111 | 5.5% | 112 | 5.8% | -0.8% |
Άλλοι | 1,066 | 53.2% | 976 | 51.0% | 7.5% |
Σύνολο | 2,010 | 100% | 1,945 | 100% | 3.4% |