Περισσότερα από 170 στελέχη της αγοράς παρακολουθήσαν το SAS Analytics Roadshow Athens 2016 με τίτλο “The New Analytics Experience: Making sense of Data. Making sense of New Business Reality”.

O Νίκος Πέππας, Country Manager, και η Ελπίδα Καλλία, Marketing Manager, της SAS Ελλάδας, Κύπρου και Βουλγαρίας καλωσόρισαν – εκ μέρους της εταιρείας – τους συμμετέχοντες, ενώ όπως χαρακτηριστικά ανέφερε ο κ. Πέππας, «βρισκόμαστε σε μια εποχή όπου βλέπουμε “disruptions” σε διάφορους τομείς της οικονομίας. Internet of Things (IoT), Big Data, Mobility, Business Innovation και Digital Transformation είναι οι σύγχρονοι όροι κλειδιά που διαμορφώνουν το νέο επιχειρηματικό περιβάλλον».

Η Maria Cristina Conti, Senior Business Solutions Manager της SAS, καθώς και οι Brad Hathaway, Regional Advisory Technical Manager Data Management και Σταύρος Σταυρινουδάκης, Professional Services & Delivery Director της SAS αναφέρθηκαν στους τρόπους με τους οποίους οι επιχειρήσεις μπορούν να ξεκλειδώσουν με την SAS τις απεριόριστες δυνατότητες των analytics προκειμένου να αντιμετωπίσουν τα κρίσιμα ζητήματα στην καθημερινότητα τους. Από τα highlights της εκδήλωσης ήταν τα live demonstrations ορισμένων εκ των καινοτόμων λύσεων της SAS, όπως αυτές για Data Management & Data Governance, Data Loader for Hadoop, Visual Analytics & Visual Statistics, Text Analytics για Greek & Greeklish, Fraud Management και Forecasting.