Η GfK TEMAX εξέδωσε τα αποτελέσματα της έρευνάς της για την αγορά τεχνολογικών καταναλωτικών ειδών στην Ελλάδα για το 2ο τρίμηνο του 2011.

Η ελληνική αγορά των τεχνολογικών καταναλωτικών αγαθών συνεχίζει να παρουσιάζει μείωση κατά την διάρκεια του τριμήνου κατά 19,5% σημειώνοντας μια βελτίωση κατά 10 ποσοστιαίες μονάδες συγκρίνοντας  το ποσοστό μείωσης του 1ου τριμήνου 2011 έναντι του περασμένου χρόνου. Σε ό,τι αφορά τα προϊόντα πληροφορικής, παρουσιάστηκε μείωση μόνο κατά 14,3% που είναι «διαχειρίσιμη» αναλογιζόμενοι τη μείωση των άλλων κατηγοριών. Μέσα στον τομέα των προϊόντων πληροφορικής, οι φορητοί υπολογιστές παρουσίασαν μονοψήφια μείωση με τα Netbooks να μειώνονται σημαντικά και τα Notebooks να κερδίζουν το χαμένο έδαφος.

Η οθόνη των 15 ιντσών κυριαρχεί στην αγορά των Notebooks. Σε ό,τι αφορά τις τηλεπικοινωνίες, η αγορά των Smartphones συνεχίζει να αναπτύσσεται. Εντούτοις, η εισαγωγή πολυάριθμων φθηνών μοντέλων καθυστερεί την αύξηση της αξίας της κατηγορίας.

Τα Android είναι το κυρίαρχο O.S. και η οθόνη επαφής, Wi Fi και οι πλοηγοί είναι τα ανερχόμενα χαρακτηριστικά.