Αν και το πρώτο του 2015 η ζήτηση για τις περισσότερες κατηγορίες τεχνολογικών προϊόντων τονώθηκε, η επιδείνωση των οικονομικών συνθηκών το δεύτερο εξάμηνο είχε αρνητική επίδραση στην ψυχολογία των καταναλωτών, με συνέπεια να επιβραδυνθούν οι ρυθμοί ανόδου στο σύνολο του έτους, σύμφωνα με τη σχετική έρευνα της Infobank Hellastat.

Αναλυτικά, οι μεγάλες οικιακές συσκευές κατέγραψαν άνοδο 8,7% (423 εκ. ευρώ), τάση η οποία προέκυψε από το τελευταίο κυρίως τρίμηνο, ενώ θετικό πρόσημο εμφάνισαν και οι μικρές συσκευές, με αύξηση 3,7% (149 εκ. ευρώ). Αντιθέτως, τα ηλεκτρονικά προϊόντα υποχώρησαν κατά 9,9%, αγγίζοντας τα 333 εκ. ευρώ, γεγονός που οφείλεται κυρίως στη μείωση της ζήτησης για τηλεοράσεις. Σύμφωνα με την GfK, δυσμενή παράμετρο για την αγορά αποτέλεσε η αλλαγή του αναλογικού σήματος στην επαρχία, η οποία ολοκληρώθηκε το τελευταίο τρίμηνο του 2014.

Αναφορικά με το πρώτο εξάμηνο του 2016, τα έσοδα στις μεγάλες οικιακές συσκευές εξακολούθησαν να αυξάνονται με 6,4%, ενώ οι μικροσυσκευές εμφάνισαν τάσεις σταθεροποίησης, με τον κύκλο εργασιών να παραμένει τα 69 εκ. ευρώ. Οι ηλεκτρονικές συσκευές υπέστησαν νέα μείωση 5,2% στα 149 εκ. ευρώ, με τις τηλεοράσεις να ενισχύουν τις πωλήσεις τους κατά 8,4% το δεύτερο τρίμηνο λόγω του ευρωπαϊκού πρωταθλήματος ποδοσφαίρου. Σύμφωνα με τον Πέτρο Μπουρούτη, Marketing & Business Affairs Manager της Infobank Hellastat «Τα τελευταία χρόνια εκδηλώνεται στροφή των καταναλωτικών προτιμήσεων σε προϊόντα ανώτερων τεχνολογικών χαρακτηριστικών και λιγότερης κατανάλωσης ενέργειας και τάση αντικατάστασης των παλαιότερων συσκευών, παρά την αρνητική οικονομική συγκυρία».