Το ξεκίνημα της νέας χρονιάς βρίσκει το δίκτυο καταστημάτων Multirama με νέα στρατηγική επικοινωνίας και ανανεωμένο Brand House Style, γεγονός που σηματοδοτεί μια νέα εποχή για τη δυναμική της εταιρείας σε ένα περιβάλλον που διαρκώς εξελίσσεται.

Η νέα διαφημιστική καμπάνια για το 2010 έχει ως κύριο χαρακτηριστικό την ταυτόχρονη χρήση πολλαπλών μέσων με στόχο τη μεγιστοποίηση της αποτελεσματικότητάς της. Οι τρεις βασικοί άξονες της νέας επικοινωνίας βασίζονται στα στοιχεία που χαρακτηρίζουν τα καταστήματα Multirama: οικονομία, γκάμα και εξειδίκευση στην τεχνολογία.

Οι άξονες αυτοί έχουν προβληθεί μέσω τηλεοπτικής και ραδιοφωνικής επικοινωνίας, εκτεταμένης χρήσης outdoor, online καμπάνιας καθώς και ενθέσεων σε εφημερίδες μεγάλης κυκλοφορίας. Η αναβάθμιση της επικοινωνίας δε θα μπορούσε να επιτευχθεί όμως χωρίς την ανανέωση του Brand House Style, το οποίο είναι πλέον πιο μοντέρνο, με νέα γραφή και αναφορές σε μέσα, εικόνες και σύμβολα που είναι δημοφιλή στο καταναλωτικό κοινό.

Η νέα αυτή ταυτότητα προσθέτει ομοιογένεια, συνοχή και συνέπεια στην επικοινωνία των καταστημάτων Multirama. Σημαντική αναβάθμιση, επιπλέον, προσδίδει και το νέο, πιο σύγχρονο και δυναμικό λογότυπο Multirama. H ανανεωμένη του εικόνα αποτυπώνεται και στη μετατροπή του πλήκτρου Enter σε λογότυπο Multirama, εύρημα το οποίο συνδέει το δίκτυο με την πληροφορική και πιστοποιεί την εξειδίκευσή του στην τεχνολογία.