Με δισεκατομμύρια δολάρια, εταιρικές φήμες και πολύτιμες πελατειακές σχέσεις να διακυβεύονται, η διαχείριση της απάτης αποτελεί πλέον βασική στρατηγική επιλογή για τις τράπεζες.

Χρησιμοποιώντας τη λύση SAS Fraud Management -ένα ολοκληρωμένο σύστημα διαχείρισης της εταιρικής απάτης που βασίζεται στην τεχνολογία των analytics και παρέχει αξιολόγηση των λογαριασμών σε πραγματικό χρόνο συμπεριλαμβανομένων αγορών, πληρωμών και μη χρηματικών λογαριασμών- οι τράπεζες μπορούν πλέον να εντοπίζουν, να προλαμβάνουν και να διαχειρίζονται αποτελεσματικότερα κάθε λογής απάτη σε πολλαπλά προϊόντα, επιχειρηματικές δραστηριότητες και κανάλια.

Πιο συγκεκριμένα, η τελευταία έκδοση της λύσης SAS Fraud Management παρέχει ταχύτερη, πιο ευέλικτη και ακριβέστερη ανίχνευση της επιχειρησιακής απάτης. Οι βελτιώσεις περιλαμβάνουν ένα ολοκληρωμένο περιβάλλον ανάπτυξης εφαρμογών (Application Programming Interface – API), ανώτερη διαμόρφωση στη διαχείριση των κανόνων, αυξημένη λειτουργική διαχείριση και αξιολόγηση των συναλλαγών σε πραγματικό χρόνο, όλα βασισμένα στην εξελιγμένη πλατφόρμα SAS Analytics.