Η SAP ανακοίνωσε πρόσφατα την κυκλοφορία της τελευταίας βελτιωμένης έκδοσης της λύσης SAP Digital for Customer Engagement, η οποία είναι διαθέσιμη για αγορά στο ηλεκτρονικό κατάστημα της SAP.
Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη λύση διαχείρισης πελατειακών σχέσεων (CRM) βασισμένη στο cloud, η οποία έχει σχεδιαστεί για να καλύπτει τις ανάγκες των εργαζομένων στις διαδικασίες των πωλήσεων, αλλά και της εξυπηρέτησης πελατών. Η λύση επιτρέπει στους χρήστες να διαχειρίζονται καλύτερα τις υπάρχουσες επαφές τους, να προσεγγίζουν νέους πελάτες, καθώς και να αναπτύσσουν καλύτερες επιχειρηματικές ιδέες, οι οποίες τροφοδοτούνται από την πλατφόρμα SAP HANA.
Τα νέα χαρακτηριστικά και οι βελτιωμένες δυνατότητες της εν λόγω λύσης παρέχουν στο χρήστη απρόσκοπτη διασύνδεση με κάθε πελάτη, ενώ ταυτόχρονα προσφέρουν, μεταξύ άλλων, αυξημένη λειτουργικότητα του e-mail marketing, δυνατότητες πρόβλεψης πωλήσεων, πρόσβαση σε υπηρεσίες κοινωνικής υποστήριξης, δυνατότητα πραγματοποίησης πωλήσεων οπουδήποτε, μέσω συσκευών που διαθέτουν λειτουργικό iOS και Android και ευκολότερη πρόσβαση όλων των εργαζομένων μιας εταιρείας σε επιχειρησιακά δεδομένα.
Η λύση SAP Digital for Customer Engagement είναι διαθέσιμη αποκλειστικά στο SAP Store, για αγορά ή για δωρεάν δοκιμή 30 ημερών.
Όποιος συμμετέχει στη δοκιμή λαμβάνει αυτόματα τις ενημερώσεις, οι οποίες διατίθενται διαδοχικά από την εταιρεία με κάθε αναβάθμιση της λύσης. Επιπλέον, σημειώνουμε ότι η εν λόγω λύση είναι άμεσα διαθέσιμη και μπορεί να εγκατασταθεί μέσα σε λίγα λεπτά ακολουθώντας απλά βήματα.