Σημαντικό αριθμό καταγγελιών εξακολουθεί να λαμβάνει η ΕΕΤΤ σχετικά με Υπηρεσίες Πολυμεσικής Πληροφόρησης (ΥΠΠ) που παρέχονται μέσω αποστολής και λήψης SMS σε σύντομους κωδικούς της σειράς 54ΧΧΧ.
Παραδείγματα τέτοιων υπηρεσιών είναι ψηφοφορίες, διαγωνισμοί, αγορά (downloading) ringtones, logos, videos και παιχνιδιών, καθώς και συνομιλία (chat). Οι καταγγελίες αφορούν ειδικότερα ΥΠΠ με συνδρομή, οι οποίες δηλαδή, περιλαμβάνουν εγγραφή του χρήστη καθώς και τακτική χρέωσή του (π.χ. εβδομαδιαία, δεκαπενθήμερη, μηνιαία). Η ΕΕΤΤ δεν έχει αρμοδιότητα για το περιεχόμενο των υπηρεσιών που παρέχονται στους αριθμούς αυτούς, ούτε και για τον τρόπο παροχής τους.
Τέτοια ζητήματα εξετάζονται από τους κατά περίπτωση αρμόδιους φορείς (πχ η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή είναι αρμόδια για ζητήματα παραπλανητικής διαφήμισης και αισχροκέρδειας, ο Συνήγορος του Καταναλωτή και τα πολιτικά Δικαστήρια είναι αρμόδιοι για ζητήματα ακούσιας εγγραφής και χρέωσης ΥΠΠ καθώς και αμφισβήτησης χρεώσεων). Αναλυτικά τις συστάσεις της ΕΕΤΤ προς τους καταναλωτές μπορείτε να διαβάσετε στο www.eett.gr.