Τον εμπλουτισμό της αγοραστικής εμπειρίας των πελατών του εμπιστεύεται ο Όμιλος Επιχειρήσεων Λεμονή στην ATCOM με την ανάπτυξη του Loyalty προγράμματος του brand Καλογήρου με στόχο την κατανόηση, καταγραφή και ενοποίηση της φυσικής και online συμπεριφοράς πελατών και επισκεπτών, με αποτέλεσμα τη στοχευμένη επικοινωνία και την αναβάθμιση της καταναλωτικής εμπειρίας.

Το πρόγραμμα πιστότητας των καταστημάτων Καλογήρου θα λειτουργεί κεντρικά σε ένα mobile application που θα αποτελεί την digital loyalty card, συγκεντρώνοντας όλες τις συναλλαγές του χρήστη με το brand, καθώς και όλα τα προνόμια που προκύπτουν από αυτές. Η εφαρμογή θα συνδέεται με το προϊόν Microsoft Dynamics CRM, επιτρέποντας στην εταιρεία να αποκτήσει γνώση για τις προτιμήσεις και τη συμπεριφορά των πελατών της, ώστε να δίνεται ώθηση για ακόμη πιο στοχευμένο και προσωποποιημένο διάλογο με τους καταναλωτές. Παράλληλα, μέσω της τεχνολογίας Beacons και πρωτοπόρων interactive εφαρμογών, ο καταναλωτής έρχεται σε πρώτο πλάνο, καθώς ενισχύεται η αμφίδρομη επικοινωνία μαζί του, ενώ μεγιστοποιούνται οι δυνατότητες για προσωποποιημένη εξυπηρέτησή του σε πραγματικό χρόνο εντός και εκτός των φυσικών καταστημάτων Καλογήρου.